See the unseen:
Honor X Robin Packalen

Saimme tehtäväksemme lanseerata uuden älypuhelimen – Honor View 20:n, jonka kansainvälinen slogan ”See the unseen” sai meidät etsimään jotain ennennäkemätöntä. Kohderyhmänä olevan nuorison ja nuorten aikuisten huomion saavuttamiseksi halusimme kiinnittyä urallaan täyskäännöksen tekevään vaikuttajaan. Oli aika tuoda Suomen suosituin artisti takaisin ja tehdä kaikkien aikojen comeback yhdessä Honorin kanssa.

Casevideo

Emma Gaala

Kiinnityimme hetkeen, jota koko Suomi seurasi. Comeback tehtiin Emma Gaalassa, jolla oli valmiiksi miljoonayleisö televisioiden ääressä. Samaan aikaan julkaistiin Robin Packalenin uusi single. Bränditekona ryhdyimme Emma Gaalan pääyhteistyökumppaniksi. Näin pääsimme vaikuttamaan mm. Robinin comeback-keikan visuaalisuuteen.

Emma Gaalan pääsponsorina saimme mukaan Suomen eturivin artistit ja vaikuttajat kuuden tunnin live-lähetykseemme. Illan live-lähetys päättyi illan ainoaan Robin Packalenin haastatteluun. Honor live ansaitsi katseita aina punaiselta matolta lähtien. Livelähetystä juonsi Youtube-tähti Tume ja se oli katsottavissa Ilta-Sanomien kanavissa. Hyödynsimme myös Emma Gaalan kanavia. Tumen omissa kanavissa ohjasimme hänen seuraajiaan livelähetyksen pariin ja nostimme uutta Honoria parrasvaloihin.

Vaikuttajayhteistyö Tumen kanssa Emma Gaalassa.

Robin is back - Honorille haastattelu yksinoikeudella

Illan ainoa Robin Packalenin haastattelu jaettiin Honorin kanavissa välittömästi. Samalla hetkellä Honorin uusi tuote lanseerattiin Honorin kanavissa, ulkomainonnassa ja Robin Packalenin sosiaalisessa mediassa. Robin Packalenin comeback oli yksi viikonlopun puhutuimmista uutisaiheista. Samaan aikaan pyöri mainoksemme, joissa soi artistin uunituore single taustalla.

Uusi Honor View 20 lanseerattiin myös Robinin kanavissa.

Illan ainoan haastattelun teki ja jakeli Honor livestreamissä sekä Youtube-kanavallaan Tume.

Robinin comeback näkyi laajalti mediassa.

Comeback oli illan uutistapaus.

Unseen Robin PACKALEN DOCUMETARY

Yhteistyömme Robin Packalenin kanssa ei rajoittunut vain comeback-yllätykseen, vaan tarjosimme hänen faneilleen jotain, mitä he todella halusivat nähdä: dokumenttisarjan uusiutuneesta ja ennennäkemättömästä Robin Packalenista. Ennennäkemättömäksi hänet erityisesti teki esiintymiskielen vaihtaminen englanniksi. Neliosainen sisältösarjamme päästi katsojat kurkistamaan syvemmälle Robin Packalenin ajatusmaailmaan ja tulevaisuudensuunnitelmiin. Dokumenttisarja kuvattiin Bangkokissa Robinin musiikkivideon kuvausten yhteydessä sekä Emma Gaalassa. Sarja oli katsottavissa Robin Packalenin ja Honorin sosiaalisen median kanavissa. Sarjan pariin ohjattiin kanavakohtaisilla optimoiduilla toimenpiteillä.

Jakso 1

Jakso 2

Jakso 3

Jakso 4

Teaserit

ohjasivat

sisällön

pariin.

Mobile

Robinin kanavat olivat tehokkaasti käytössä.

Mobile

Puhuttelimme faneja heitä kiinnostavalla tavalla.

Dokumenttisarjan yhteydessä tuotimme

myös mainosmateriaalia

keskittyen puhelimen pääominaisuuksiin.

Vaikuttajayhteistyö Robin Packalenin kanssa sisälsi

  • Kiinnittyminen comebackiin
  • Comebackin jälkeen ensimmäisen haastattelun yksinoikeus Honorille (ainoa haastattelu samana iltana)
  • Unseen Robin Packalen -dokumenttisarja Robinin kanaviin
  • Honor View 20 monimediaisessa mainoskampanjassa esiintyminen
  • Ensimmäisen englanninkielisen kappaleen luovuttaminen kampanjan käyttöön
  • Laaja yhteistyö Robin Packalenin kanavia hyödyntäen: Facebook & Instagram
    • Dokumenttisarjan julkaiseminen
    • Aktivoivien kilpailujen tekeminen (palkintona Honor tuotteita)
    • Tuotenäkyvyys
Kuvia tuotetusta sisällöstä

Vaikuttajayhteistyö Tumen kanssa sisälsi

  • Kuuden tunnin livelähetyksen juontaminen
  • Laaja Honorin näkyvyys Tumen kanavissa: Instagram & Instagram Story
  • Vaikuttajayhteistyö Honorin kanavissa Emma Gaalan yhteydessä
  • Haastattelijana Robin Packalenin comebackin jälkeen ensimmäisessä haastattelussa
Kuvia tuotetusta sisällöstä

Lopputuloksena oli onnistunut lanseeraus, joka puhutteli Robin Packalenin seuraajia ja oli samalla raikkaan kaupallinen. Honorin kanavissa tavoitimme noin 1,7 miljoonaa silmäparia (reach). Robin Packalenin fanit ottivat haltioituneina vastaan kampanjaan toteutetun dokumenttisarjan ja jaksot tavoittivat noin 26 300 katsojaa. Myös reaktiot Tumen kanavissa olivat pelkästään positiivisia. CPM kampanjassa oli 6,96€. Honorin tunnettuus kasvoi reippaasti, 6 prosenttiyksikköä kampanjan aikana (82% → 88%).